• 13-08-2014, 12:06:00
    #10
    StyleKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    DDR2 800 Mhz ya bunlar o kadar eski değil anakart, DDR2'de 4 GB bulursunuz zaten. 2 slot var bunlarda 4x2=8.



    PCI-Express Ekran slotu bile var yani ram ve ekran kartı ile sağlam bi sistem haline gelebilir.
    Cevaplarınız için teşekkür ederim ilerleyen zamanda düşünebilirim.
  • 13-08-2014, 14:49:36
    #11
    MustafaSAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " Kendi sattığınız ürünlerin konusunu açamazsınız. " Bu belirttiğiniz konu nerede yazıyor acaba ?

    Satış ilanı ilk başta sıcak fırsatlardaydı.
    https://www.r10.net/sicak-firsatlar/1...-okuyunuz.html

    Buda oranın sabit başlığı

    StyleKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş Kendi Satmadığınız yazacaktı muhtemelen. Konu arkadaşın kendi ürünü olmaması o bakımdan sanırım.

    Yok hocam ben doğru yazdımda kategori değiştirilince garip olmuş
  • 13-08-2014, 15:12:45
    #12
    slot sayısı destekleyecek anlamına gelmez hocam, anakarta göre değişir. Ben 32gblık ram alayım 2 tane 64 gb destekleyecek diye birşey yok yani. Belli limitleri olur anakartların.
  • 13-08-2014, 18:08:55
    #13
    Anakart üzerinde 4 slot mevcut, maksimal 4 GB ram desteği var anakartın ve ramler için uygun mhz 533 şeklinde.