DDR2 800 Mhz ya bunlar o kadar eski değil anakart, DDR2'de 4 GB bulursunuz zaten. 2 slot var bunlarda 4x2=8.

PCI-Express Ekran slotu bile var yani ram ve ekran kartı ile sağlam bi sistem haline gelebilir. 
Cevaplarınız için teşekkür ederim ilerleyen zamanda düşünebilirim.