Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emin misiniz hocam eski gozukuyor 8 gb kadar zor gibi duruyor
DDR2 800 Mhz ya bunlar o kadar eski değil anakart, DDR2'de 4 GB bulursunuz zaten. 2 slot var bunlarda 4x2=8.



PCI-Express Ekran slotu bile var yani ram ve ekran kartı ile sağlam bi sistem haline gelebilir.