Merhaba ArkadaÅŸlar :
Afyon Gazlıgöl mevkiinde ÇINAR TERMAL tesislerinde yılda 10 günlük Devremülk sahibiyim.Zamanında hem kendimiz için hemde yatırım amaçlı almıştım şimdi ise Arabamı değiştirmeye niyetlendik paramız yetişmiyor.Bende Devremülkü uygun fiyata verip arabayı alıcam kısmet olursa ilgilenenler için detaylar aşağıda .
GENEL BİLGİLER :
AFYON -GAZLIGÖL
ÇINAR TERMAL TESİSLERİ
YILDA 10 GÜN - 2014 DE Kİ KULLANIM TARİHİMİZ 05-15 KASIM 2014 TÜR.HER YIL Bİ SONRAKİ 10 GÜN BİZİMDİR . YANİ 2015 TE 15-25 KASIM ŞEKLİNDE.
DEVREMÜLK 1+1 AMERİKAN MUTFAKTIR
DEVREMÜLK'ÜN İÇİNDE KENDİ HAVUZU VB VARDIR AYRICA TEİSİSİN HER YERİNDE BİR ÇOK HİZMETLER VARDIR.
DEVREMÜLK 85 METREKARE DİR.
DEVREMÜLKTE 4 YATAKLI OLUP EKSTRA YATAK VERİLMEKTEDİR.YANİ AİLECEK 5-6-7 KİŞİ GELİRSENİZ EKSTRA YATAK VERİLMEKTEDİR.
TESİSTE KAPALI-AÇIK HAVUZLAR,SPOR MERKEZLERİ,MARKET,MESCİT VB HERŞEY VARDIR
DETAYLARI ÇINAR TERMAL SİTESİNDEN DE ÖĞRENEBİLRİSNİZ ARKADAŞLAR : Çınar Termal Devremülk Tesisleri | Afyonkarahisar - Gazlıgöl
YILLIK AİDAT 50 $
ÇINAR TERMALDE ŞUANDA BU DEVREMÜLK'ÜN BEDELİ :
PEŞİN FİYATI : 13.000 TL
TAKSİTLİ FİYATI : 15.500 TL DİR.
BEN İSE SİZLERE 11.000 TL YE VERECEĞİM .
TAPUSU ELİMDE OLUP ANLAŞILDIĞI TAKDİRDE GELİNİP PARMAIZI ALIP TAPUSUNU VERECEĞİM.GELECEK İÇİNDE KARLI BİR YATIRIM OALCAKTIR.
CÜMLETEN HAYIRLI ÇALIŞMALAR
Satış: Devremülk Satışı !! Afyon Gazlıgöl ÇINAR TERMAL !!
7
●1.624
- 02-06-2014, 23:32:26orası öle hocam çok güzel biyer , deidğiniz gibi tam dinlenmelik bi yeranakra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2014, 00:34:59teşekkürler ekledim....ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2014, 01:20:53üstad bu devremülkcad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani yılda 10 gün benım ...adamalr daireyi 36 kişiye satıyorlar dostum...devremulk nedir diye aratırsan daha geniş bilgiye sahip olursun
yani yılda 10 gün benım ...adamalr daireyi 36 kişiye satıyorlar dostum...devremulk nedir diye aratırsan daha geniş bilgiye sahip olursun