cad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba, bişi sormak istiyorum.
hem tapusunu biz alıp neden 10 gün kullanabiliyoruz ? Tesis o aralıklarda mi aktif oluyor yoksa "multi"tapu şeklinde bir olay mı var ?

bilgim olmadığı için soruyorum teşekkürler
üstad bu devremülk yani yılda 10 gün benım ...adamalr daireyi 36 kişiye satıyorlar dostum...devremulk nedir diye aratırsan daha geniş bilgiye sahip olursun