Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
merhaba, bişi sormak istiyorum.
hem tapusunu biz alıp neden 10 gün kullanabiliyoruz ? Tesis o aralıklarda mi aktif oluyor yoksa "multi"tapu şeklinde bir olay mı var ?
bilgim olmadığı için soruyorum teşekkürler