Alış: General Mobile Discovery Elite
4
●296
- 21-04-2014, 21:34:12Bahsedildiği kadar iyi bir telefon değil hocam . İlk incemelerden sonra kamera ve ram de özellikle hayal kırıklıgı yarattı . Kamera 16 MP Ancak lensi çok çok iyi değil . Sistem açıkkende Ram kullanımı fazla . Yerinizde Olsam LG G2 Yada Gelecek Olan 3 Ü Beklerdim.DJ_OZKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2014, 23:00:29Şuan bende elite var gayette memnunum kardeşim. ön kamera ve arka kamera müthiş. ayarlamaları tam yaparsan tabi. arkadaş iyi değil demiş neye dayanarak demiş tam anlamadım ama kullanan biri olarak gayet memnunum. mesela şarj soketi iyi değil diyorlar o yönden de bende bi sorun yok. şarjı sokete takarken yada çıkarırken sağa sola yalpalatarak çıkarırsanız tüm telefonlarda ilerleyen zamanlarda dezenformasyon olur.
dediğim gibi alan ve kullanan biri olarak şiddetle tavsiye ederim. - 21-04-2014, 23:08:24Favori telefonumdur kendisi. 2gb ram'li modelinden satın almayı düşünüyorum bende.