• 21-04-2014, 21:32:40
    #1
    Merhaba arkadaşlar General mobile discovery elite almayı düşünüyorum şu anda en ucuz nerede bulabilirim yardımcı olurmusunuz?
  • 21-04-2014, 21:34:12
    #2
    DJ_OZKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar General mobile discovery elite almayı düşünüyorum şu anda en ucuz nerede bulabilirim yardımcı olurmusunuz?
    Bahsedildiği kadar iyi bir telefon değil hocam . İlk incemelerden sonra kamera ve ram de özellikle hayal kırıklıgı yarattı . Kamera 16 MP Ancak lensi çok çok iyi değil . Sistem açıkkende Ram kullanımı fazla . Yerinizde Olsam LG G2 Yada Gelecek Olan 3 Ü Beklerdim.
  • 21-04-2014, 23:00:29
    #3
    Şuan bende elite var gayette memnunum kardeşim. ön kamera ve arka kamera müthiş. ayarlamaları tam yaparsan tabi. arkadaş iyi değil demiş neye dayanarak demiş tam anlamadım ama kullanan biri olarak gayet memnunum. mesela şarj soketi iyi değil diyorlar o yönden de bende bi sorun yok. şarjı sokete takarken yada çıkarırken sağa sola yalpalatarak çıkarırsanız tüm telefonlarda ilerleyen zamanlarda dezenformasyon olur.

    dediğim gibi alan ve kullanan biri olarak şiddetle tavsiye ederim.
  • 21-04-2014, 23:08:24
    #4
    Favori telefonumdur kendisi. 2gb ram'li modelinden satın almayı düşünüyorum bende.