Merhaba arkadaşlar General mobile discovery elite almayı düşünüyorum şu anda en ucuz nerede bulabilirim yardımcı olurmusunuz?
Bahsedildiği kadar iyi bir telefon değil hocam . İlk incemelerden sonra kamera ve ram de özellikle hayal kırıklıgı yarattı . Kamera 16 MP Ancak lensi çok çok iyi değil . Sistem açıkkende Ram kullanımı fazla . Yerinizde Olsam LG G2 Yada Gelecek Olan 3 Ü Beklerdim.