Şuan bende elite var gayette memnunum kardeşim. ön kamera ve arka kamera müthiş. ayarlamaları tam yaparsan tabi. arkadaş iyi değil demiş neye dayanarak demiş tam anlamadım ama kullanan biri olarak gayet memnunum. mesela şarj soketi iyi değil diyorlar o yönden de bende bi sorun yok. şarjı sokete takarken yada çıkarırken sağa sola yalpalatarak çıkarırsanız tüm telefonlarda ilerleyen zamanlarda dezenformasyon olur.

dediğim gibi alan ve kullanan biri olarak şiddetle tavsiye ederim.