• 19-04-2014, 16:52:20
    #1
    Merhaba arkadaşlar kablosuz olarak ayrı ayrı logitech marka ürünleri kullanıyordum. Aksiliktir ya 2 günde önce klavyenin usb'sini kaybettim sonra mause tamamen çalışmaz hale geldi.

    Açıkcası biraz sağlam bişeyler arıyorum 3 - 4 sene gitsin ikiside bozulmadan.

    Logitech en iyisidir diye biliyorum, fakat kulandığınız memnun olduğunuz fazla abartılı boyutlarda olmayan sade marka model önerileriniz varsa almayı çok isterim touch pad'i kullanmak zorunda kaldım.
  • 19-04-2014, 17:21:45
    #2
    Logitech MK220
  • 19-04-2014, 17:23:50
    #3
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logitech MK220
    tavsiyeniz için çok teşekkür edeirm hocam
    Klavye tuşları çok yapışık diye almak istemedim onu açıkcası
  • 19-04-2014, 17:25:30
    #4
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tavsiyeniz için çok teşekkür edeirm hocam
    Klavye tuşları çok yapışık diye almak istemedim onu açıkcası
    Logitech kablosuzlarda pil konusunda en iyisi başka markaları bence tercih etmeyin sürekli değiştirmek zorunda kalırsınız. Bende mouse olarak M515 var 1 yılı geçti hala pil değiştirmedim.
  • 19-04-2014, 17:25:55
    #5
    Googital.com
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logitech MK220
    bunun aynısı var bende.
    usb girişi büyük aynı flash bellek gibi, tavsiye etmem.
    ayrıca klavyenin avuç içi desteği yok, yazmak işkence gibi, boş boş duruyor evde şimdi.
  • 19-04-2014, 17:27:04
    #6
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logitech kablosuzlarda pil konusunda en iyisi başka markaları bence tercih etmeyin sürekli değiştirmek zorunda kalırsınız. Bende mouse olarak M515 var 1 yılı geçti hala pil değiştirmedim.
    Aynen hocam ya logitech en kalitelisi olarak geliyor bana da ama bakalım başka tavsiyelerde olacak mı kalite bakımından
  • 19-04-2014, 17:27:13
    #7
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun aynısı var bende.
    usb girişi büyük aynı flash bellek gibi, tavsiye etmem.
    ayrıca klavyenin avuç içi desteği yok, yazmak işkence gibi, boş boş duruyor evde şimdi.
    Laptop için kullanılacak ama yerden tasarruf açısından iyi bence çünkü laptop için kocaman klavye kullanmak hiç hoş durmaz
  • 19-04-2014, 17:30:09
    #8


    Bende klavye olarka bu vardı açıkcası şimdiye kadar hayatımda kullandığım en iyi en kaliteli klavye hem kalite hem görsellik olarak. Ama işte tek kötü tarafı sadece klavyesinin olması, birde mause takınca 2 tane usb yeri doluyor zaten leptopta kullanıyorum flashı takacak yer kalmıyor O yüzden ikisi bir bu kalitede bir şey bulamadım bir türlü
  • 19-04-2014, 17:32:01
    #9
    İnca kullanıyorum ve memnun değilim. Almayın kesinlile Değiştireceğim. Aşırı şekilde pil harcıyor.