bunun aynısı var bende.
usb girişi büyük aynı flash bellek gibi, tavsiye etmem.
ayrıca klavyenin avuç içi desteği yok, yazmak işkence gibi, boş boş duruyor evde şimdi.
Laptop için kullanılacak ama yerden tasarruf açısından iyi bence çünkü laptop için kocaman klavye kullanmak hiç hoş durmaz