Merhaba arkadaşlar kablosuz olarak ayrı ayrı logitech marka ürünleri kullanıyordum. Aksiliktir ya 2 günde önce klavyenin usb'sini kaybettim sonra mause tamamen çalışmaz hale geldi.

Açıkcası biraz sağlam bişeyler arıyorum 3 - 4 sene gitsin ikiside bozulmadan.

Logitech en iyisidir diye biliyorum, fakat kulandığınız memnun olduğunuz fazla abartılı boyutlarda olmayan sade marka model önerileriniz varsa almayı çok isterim touch pad'i kullanmak zorunda kaldım.