4 yaşındaki yeğenime laptop/netbook alacacağım. ygun fiyatlı birşey arıyorum.
Tavsiye olan varmı ?
Alış: Netbook alacğaım
2
●308
- 11-02-2014, 16:41:26
- 11-02-2014, 18:59:45Hocam üzerime vazife değil ama görünce yazamadanda edemedim. 4 yaşındaysa almayın bence artık o kadar bilgisayara bağlı olduk ki moron gibiyiz. Yanlış anlamayın en basiti kendimden örnek veriyorum, o yüzden ilkokul bitimine kadar bilgisayar almayın bence, çocukluğunu yaşasın dışarda.
- 12-02-2014, 08:34:09Malesef çocukluğunu dışarda yaşama devre 90'dan sonra bitti.TurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeğen küçük olduğundan şuan ağlayarak sızlayarak dediğini yaptırıyo. 1 hafta önceye kadar bilgisayar wardı zaten. ama bozdu sağolsun. Yemek yerken kandırmak için gangnam style,pepe şart oldu hocam