Hocam üzerime vazife değil ama görünce yazamadanda edemedim. 4 yaşındaysa almayın bence artık o kadar bilgisayara bağlı olduk ki moron gibiyiz. Yanlış anlamayın en basiti kendimden örnek veriyorum, o yüzden ilkokul bitimine kadar bilgisayar almayın bence, çocukluğunu yaşasın dışarda.