TurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam üzerime vazife değil ama görünce yazamadanda edemedim. 4 yaşındaysa almayın bence artık o kadar bilgisayara bağlı olduk ki moron gibiyiz. Yanlış anlamayın en basiti kendimden örnek veriyorum, o yüzden ilkokul bitimine kadar bilgisayar almayın bence, çocukluğunu yaşasın dışarda.
Malesef çocukluğunu dışarda yaşama devre 90'dan sonra bitti.

Yeğen küçük olduğundan şuan ağlayarak sızlayarak dediğini yaptırıyo. 1 hafta önceye kadar bilgisayar wardı zaten. ama bozdu sağolsun. Yemek yerken kandırmak için gangnam style,pepe şart oldu hocam