• 24-01-2014, 01:43:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,
    Wacom marka grafik tablet alınacaktır.
    Bamboo seriisinden başlangıç aşaması için bir tablet düşünüyorum.
    Satıcı arkadaşlar var ise şayet fiyat tekliflerini ve ürün detaylarını bekliyorum.
    Saygılarımla..
    • 2.el felan ucuza vercek varsada olur.
  • 24-01-2014, 19:38:08
    #2
    caxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Wacom marka grafik tablet alınacaktır.
    Bamboo seriisinden başlangıç aşaması için bir tablet düşünüyorum.
    Satıcı arkadaşlar var ise şayet fiyat tekliflerini ve ürün detaylarını bekliyorum.
    Saygılarımla..
    • 2.el felan ucuza vercek varsada olur.
    Sitemize üye olup ürünü kredi kartınızla almanız halinde
    hemen kullanabileceğiniz 50 TL Hediye Çeki
    230,42 - 50 = 180,42 TL geliyor.

    WACOM BAMBOO TOUCH KABLOLU CTT-460-EN
  • 08-02-2014, 11:03:22
    #3
    Misafir
    caxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Wacom marka grafik tablet alınacaktır.
    Bamboo seriisinden başlangıç aşaması için bir tablet düşünüyorum.
    Satıcı arkadaşlar var ise şayet fiyat tekliflerini ve ürün detaylarını bekliyorum.
    Saygılarımla..
    • 2.el felan ucuza vercek varsada olur.
    merhabalar hocam 10 gün önce

    http://urun.gittigidiyor.com/bilgisa...1?id=101454721

    şunu aldım 339 TL ye

    linkini verdiğim yerden aldım...

    alışamama durumları sebebi ile aldığım fiyattan bayağı aşağı vereceğim...

    240 TL ye verebilirim...
  • 08-02-2014, 13:36:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    CssValley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar hocam 10 gün önce

    http://urun.gittigidiyor.com/bilgisa...1?id=101454721

    şunu aldım 339 TL ye

    linkini verdiğim yerden aldım...

    alışamama durumları sebebi ile aldığım fiyattan bayağı aşağı vereceğim...

    240 TL ye verebilirim...
    Aldım ben gerçi ama bi arkadaşım ucuz bişi arıyodu grafikerlik okuycak arkadaş ona bi soliiym.
  • 08-02-2014, 15:09:28
    #5
    Misafir
    caxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldım ben gerçi ama bi arkadaşım ucuz bişi arıyodu grafikerlik okuycak arkadaş ona bi soliiym.
    valla iyi olur hocam yabancıya gitmesin r10 vasıtası ile gitsinbari

    satılana kadar yaptığım çizimleri buraya atıyorum

    https://www.r10.net/r10-amp-sanat/120...lasacagim.html