Merhaba arkadaşlar,
Wacom marka grafik tablet alınacaktır.
Bamboo seriisinden başlangıç aşaması için bir tablet düşünüyorum.
Satıcı arkadaşlar var ise şayet fiyat tekliflerini ve ürün detaylarını bekliyorum.
Saygılarımla..
Merhaba arkadaşlar,
Wacom marka grafik tablet alınacaktır.
Bamboo seriisinden başlangıç aşaması için bir tablet düşünüyorum.
Satıcı arkadaşlar var ise şayet fiyat tekliflerini ve ürün detaylarını bekliyorum.
Saygılarımla..
2.el felan ucuza vercek varsada olur.
Sitemize üye olup ürünü kredi kartınızla almanız halinde
hemen kullanabileceğiniz 50 TL Hediye Çeki
230,42 - 50 = 180,42 TL geliyor.
Merhaba arkadaşlar,
Wacom marka grafik tablet alınacaktır.
Bamboo seriisinden başlangıç aşaması için bir tablet düşünüyorum.
Satıcı arkadaşlar var ise şayet fiyat tekliflerini ve ürün detaylarını bekliyorum.
Saygılarımla..