Aldım ben gerçi ama bi arkadaşım ucuz bişi arıyodu grafikerlik okuycak arkadaş ona bi soliiym.
valla iyi olur hocam yabancıya gitmesin r10 vasıtası ile gitsinbari
satılana kadar yaptığım çizimleri buraya atıyorum
https://www.r10.net/r10-amp-sanat/120...lasacagim.html