caxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldım ben gerçi ama bi arkadaşım ucuz bişi arıyodu grafikerlik okuycak arkadaş ona bi soliiym.
valla iyi olur hocam yabancıya gitmesin r10 vasıtası ile gitsinbari

satılana kadar yaptığım çizimleri buraya atıyorum

https://www.r10.net/r10-amp-sanat/120...lasacagim.html