caxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
Wacom marka grafik tablet alınacaktır.
Bamboo seriisinden başlangıç aşaması için bir tablet düşünüyorum.
Satıcı arkadaşlar var ise şayet fiyat tekliflerini ve ürün detaylarını bekliyorum.
Saygılarımla..
  • 2.el felan ucuza vercek varsada olur.
merhabalar hocam 10 gün önce

http://urun.gittigidiyor.com/bilgisa...1?id=101454721

şunu aldım 339 TL ye

linkini verdiğim yerden aldım...

alışamama durumları sebebi ile aldığım fiyattan bayağı aşağı vereceğim...

240 TL ye verebilirim...