Merhaba arkadaşlar,
Wacom marka grafik tablet alınacaktır.
Bamboo seriisinden başlangıç aşaması için bir tablet düşünüyorum.
Satıcı arkadaşlar var ise şayet fiyat tekliflerini ve ürün detaylarını bekliyorum.
Saygılarımla..
- 2.el felan ucuza vercek varsada olur.
merhabalar hocam 10 gün önce
http://urun.gittigidiyor.com/bilgisa...1?id=101454721
şunu aldım
339 TL ye
linkini verdiğim yerden aldım...
alışamama durumları sebebi ile aldığım fiyattan bayağı aşağı vereceğim...
240 TL ye verebilirim...