Alış: Turbobit Premium
7
●405
- 12-12-2013, 13:55:43Herkese iyi günler. Günlük, haftalık ya da aylık turbobit premium almayı düşünüyorum. Benim için şu an en önemli olan fiyatı, 1 aylıktan fazlasını da almayı düşünmüyorum açıkçası.
- 13-12-2013, 19:47:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Biri satıyordu Pro hesaplar bir bakıp yazayım
Tapatalk
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:47:00 -->-> Daha önceki mesaj 19:46:20 --
https://www.r10.net/showthread.php?t=826697
Tapatalk - 14-12-2013, 00:17:15Üyeliği durdurulduKendime ait hesabım var. Bitmesine 10-11 ay var. Eğer dilerseniz size devredebilirim hesabı. Ben kullanmıyorum artık.Prometheus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2013, 04:24:46Saolasın hocam arkadaşa mesaj atıyorum hemen.errapps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim hocam da fiyatı tuzlu gelir banaClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticari amaçla kullanmayacağım, bir kaç indirecek dosyam var boyutları azıcık büyük olduğu için normal indirmede belirli bir dakikadan sonra bağlantıyı kesiyor. en fazla 3-4 günlük kullanacağım premium için de 11 aylık almak saçma olur, yine de uygun fiyata alıcı bulabilmenizi temenni ediyorum. - 14-12-2013, 18:01:28"theknightelf" Kendisine çok teşekkür ediyorum, premium işini hallettik.theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2013, 00:18:22linkleri yollarsanız hallederimPrometheus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

edit : halletmişiniz zaten
