Saolasın hocam arkadaşa mesaj atıyorum hemen.
Kendime ait hesabım var. Bitmesine 10-11 ay var. Eğer dilerseniz size devredebilirim hesabı. Ben kullanmıyorum artık.
Çok teşekkür ederim hocam da fiyatı tuzlu gelir bana
Ticari amaçla kullanmayacağım, bir kaç indirecek dosyam var boyutları azıcık büyük olduğu için normal indirmede belirli bir dakikadan sonra bağlantıyı kesiyor. en fazla 3-4 günlük kullanacağım premium için de 11 aylık almak saçma olur, yine de uygun fiyata alıcı bulabilmenizi temenni ediyorum.