errapps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biri satıyordu Pro hesaplar bir bakıp yazayım


Tapatalk

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:47:00 -->-> Daha önceki mesaj 19:46:20 --

https://www.r10.net/showthread.php?t=826697


Tapatalk
Saolasın hocam arkadaşa mesaj atıyorum hemen.

ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendime ait hesabım var. Bitmesine 10-11 ay var. Eğer dilerseniz size devredebilirim hesabı. Ben kullanmıyorum artık.
Çok teşekkür ederim hocam da fiyatı tuzlu gelir bana

Ticari amaçla kullanmayacağım, bir kaç indirecek dosyam var boyutları azıcık büyük olduğu için normal indirmede belirli bir dakikadan sonra bağlantıyı kesiyor. en fazla 3-4 günlük kullanacağım premium için de 11 aylık almak saçma olur, yine de uygun fiyata alıcı bulabilmenizi temenni ediyorum.