Prometheus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese iyi günler. Günlük, haftalık ya da aylık turbobit premium almayı düşünüyorum. Benim için şu an en önemli olan fiyatı, 1 aylıktan fazlasını da almayı düşünmüyorum açıkçası.
Kendime ait hesabım var. Bitmesine 10-11 ay var. Eğer dilerseniz size devredebilirim hesabı. Ben kullanmıyorum artık.