efe7822 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Satış: Limitsiz internet 35 tl
18
●1.366
- 21-09-2013, 10:26:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.2 aylık paketım war taahadüt ama iptal etttirim cezwsaını oderım sorun deil önemli olan yapabiliriz bu paketi diyebiliyorsanız
- 21-09-2013, 10:34:50Aboneliğinizi iptal ettirin.Ve bana hat sahibinin kimlik fotokopisini,hat adresini ve telefon numaranızı pm gönderin.FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2013, 10:47:01Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenlerya türk telekom bızım bına yenı oldugu ıcın 1 aydır hala gelemedı gelmıyorda forumlarda baktım kımı zaman 4 5 ay kadar uzuyormus bana bı yol care gosterın napacam ben uydunetın alt yapısıda yok
- 21-09-2013, 11:06:51Aynı dert şuan bende de var dostum.Eski evimde neti kullanıyordum.1 hafta oldu yeni eve taşındık.Oradada hat yok ,çekecekler fakat 1 aydır çekmediler.Öğrendimki araya adam sokmak gerekiyormuş.Veya müdüre çıkıp söylemek gerekiyormuş.Bir arkadaşında 5 ay sonunda bağlanmış.ReklamHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazartesi günü gidip bu işle ilgileneceğim bilhassa.Yoksa beklemeyle olmuyor.Fiber çekilecek diye bekletiyorlarmış,gidip ben eski kablodan istiyorum diyecekmişiz.Yoksa beklersiniz diyorlar... - 21-09-2013, 11:10:42ttnet destek face sayfasında ve turk telekom satfasında sürekli her paylaşımlarının altına bu yaptıklarını yazıyorum arıyorlar hergun ama cevaplar klasık alt yapı calısmalarınız devam edıyor nereye devam edıyor 1 ayda adamlar marstan fiber cekıyor turk telekom daha kapıya gelemedı bırak kapıyı hemen evın yanındakı saha dolabına gelemedılerefe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2013, 11:12:39Aynı şeyleri bana söylediler.Araya adam sokmaya çalışacağım ve müdüre çıkacağım yoksa bu şekilde aylarca çözülmeyecek duyduklarıma göre.ReklamHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2013, 11:13:43bebnde arıyorum adam bulabılırsem guzel olacakefe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2013, 20:22:52Ben buldum bakalim.Onumuzdeki hafta calismalara baslariz dedilerReklamHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi - 25-09-2013, 20:32:32Hadi hayirlisi bende bir komsu buldum superonlinede calisiyormus o yardimci olacak
GT-N7100 cihazımdan gönderildi