• 21-09-2013, 10:26:25
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzenleme yapıldı.

    Kocaeli ve yalova'dan taşıma veya yeni abonelik olarak hat açılışı yapabiliyoruz.Diğer iller için sadece yeni abonelik olması gerekiyor.İnternet aboneliklerinizi iptal ettirip yeni abonelik yapmamız gerekiyor.Taahhütü olmayan için bu sıkıntı değil zaten.
    2 aylık paketım war taahadüt ama iptal etttirim cezwsaını oderım sorun deil önemli olan yapabiliriz bu paketi diyebiliyorsanız
  • 21-09-2013, 10:34:50
    #11
    FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 aylık paketım war taahadüt ama iptal etttirim cezwsaını oderım sorun deil önemli olan yapabiliriz bu paketi diyebiliyorsanız
    Aboneliğinizi iptal ettirin.Ve bana hat sahibinin kimlik fotokopisini,hat adresini ve telefon numaranızı pm gönderin.
  • 21-09-2013, 10:47:01
    #12
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    ya türk telekom bızım bına yenı oldugu ıcın 1 aydır hala gelemedı gelmıyorda forumlarda baktım kımı zaman 4 5 ay kadar uzuyormus bana bı yol care gosterın napacam ben uydunetın alt yapısıda yok
  • 21-09-2013, 11:06:51
    #13
    ReklamHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya türk telekom bızım bına yenı oldugu ıcın 1 aydır hala gelemedı gelmıyorda forumlarda baktım kımı zaman 4 5 ay kadar uzuyormus bana bı yol care gosterın napacam ben uydunetın alt yapısıda yok
    Aynı dert şuan bende de var dostum.Eski evimde neti kullanıyordum.1 hafta oldu yeni eve taşındık.Oradada hat yok ,çekecekler fakat 1 aydır çekmediler.Öğrendimki araya adam sokmak gerekiyormuş.Veya müdüre çıkıp söylemek gerekiyormuş.Bir arkadaşında 5 ay sonunda bağlanmış.

    Pazartesi günü gidip bu işle ilgileneceğim bilhassa.Yoksa beklemeyle olmuyor.Fiber çekilecek diye bekletiyorlarmış,gidip ben eski kablodan istiyorum diyecekmişiz.Yoksa beklersiniz diyorlar...
  • 21-09-2013, 11:10:42
    #14
    efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı dert şuan bende de var dostum.Eski evimde neti kullanıyordum.1 hafta oldu yeni eve taşındık.Oradada hat yok ,çekecekler fakat 1 aydır çekmediler.Öğrendimki araya adam sokmak gerekiyormuş.Veya müdüre çıkıp söylemek gerekiyormuş.Bir arkadaşında 5 ay sonunda bağlanmış.

    Pazartesi günü gidip bu işle ilgileneceğim bilhassa.Yoksa beklemeyle olmuyor.Fiber çekilecek diye bekletiyorlarmış,gidip ben eski kablodan istiyorum diyecekmişiz.Yoksa beklersiniz diyorlar...
    ttnet destek face sayfasında ve turk telekom satfasında sürekli her paylaşımlarının altına bu yaptıklarını yazıyorum arıyorlar hergun ama cevaplar klasık alt yapı calısmalarınız devam edıyor nereye devam edıyor 1 ayda adamlar marstan fiber cekıyor turk telekom daha kapıya gelemedı bırak kapıyı hemen evın yanındakı saha dolabına gelemedıler
  • 21-09-2013, 11:12:39
    #15
    ReklamHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ttnet destek face sayfasında ve turk telekom satfasında sürekli her paylaşımlarının altına bu yaptıklarını yazıyorum arıyorlar hergun ama cevaplar klasık alt yapı calısmalarınız devam edıyor nereye devam edıyor 1 ayda adamlar marstan fiber cekıyor turk telekom daha kapıya gelemedı bırak kapıyı hemen evın yanındakı saha dolabına gelemedıler
    Aynı şeyleri bana söylediler.Araya adam sokmaya çalışacağım ve müdüre çıkacağım yoksa bu şekilde aylarca çözülmeyecek duyduklarıma göre.
  • 21-09-2013, 11:13:43
    #16
    efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şeyleri bana söylediler.Araya adam sokmaya çalışacağım ve müdüre çıkacağım yoksa bu şekilde aylarca çözülmeyecek duyduklarıma göre.
    bebnde arıyorum adam bulabılırsem guzel olacak
  • 25-09-2013, 20:22:52
    #17
    ReklamHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bebnde arıyorum adam bulabılırsem guzel olacak
    Ben buldum bakalim.Onumuzdeki hafta calismalara baslariz dediler

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 25-09-2013, 20:32:32
    #18
    Hadi hayirlisi bende bir komsu buldum superonlinede calisiyormus o yardimci olacak

    GT-N7100 cihazımdan gönderildi