efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı dert şuan bende de var dostum.Eski evimde neti kullanıyordum.1 hafta oldu yeni eve taşındık.Oradada hat yok ,çekecekler fakat 1 aydır çekmediler.Öğrendimki araya adam sokmak gerekiyormuş.Veya müdüre çıkıp söylemek gerekiyormuş.Bir arkadaşında 5 ay sonunda bağlanmış.

Pazartesi günü gidip bu işle ilgileneceğim bilhassa.Yoksa beklemeyle olmuyor.Fiber çekilecek diye bekletiyorlarmış,gidip ben eski kablodan istiyorum diyecekmişiz.Yoksa beklersiniz diyorlar...
ttnet destek face sayfasında ve turk telekom satfasında sürekli her paylaşımlarının altına bu yaptıklarını yazıyorum arıyorlar hergun ama cevaplar klasık alt yapı calısmalarınız devam edıyor nereye devam edıyor 1 ayda adamlar marstan fiber cekıyor turk telekom daha kapıya gelemedı bırak kapıyı hemen evın yanındakı saha dolabına gelemedıler