ya türk telekom bızım bına yenı oldugu ıcın 1 aydır hala gelemedı gelmıyorda forumlarda baktım kımı zaman 4 5 ay kadar uzuyormus bana bı yol care gosterın napacam ben uydunetın alt yapısıda yok
Aynı dert şuan bende de var dostum.Eski evimde neti kullanıyordum.1 hafta oldu yeni eve taşındık.Oradada hat yok ,çekecekler fakat 1 aydır çekmediler.Öğrendimki araya adam sokmak gerekiyormuş.Veya müdüre çıkıp söylemek gerekiyormuş.Bir arkadaşında 5 ay sonunda bağlanmış.
Pazartesi günü gidip bu işle ilgileneceğim bilhassa.Yoksa beklemeyle olmuyor.Fiber çekilecek diye bekletiyorlarmış,gidip ben eski kablodan istiyorum diyecekmişiz.Yoksa beklersiniz diyorlar...