• 14-09-2013, 21:02:35
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    Kart şeklindeki altınları boşverin, satarken değer kaybedebiliyor, kuyumcular almak istemiyor falan filan.

    Altının her zaman üzerinde en az işlem yapılmış hali makbuldür. Bu kritere en uygunu altın liradır (ata altını) Kulp olayıda olmadığı için saklamasıda rahat olur. Veya ekstrem bir bakış açısıyla işlem görmemiş altın bilezikte alabilirsiniz ama satarken biraz kuyumcu dolaşmanız gerekebilir fiyat farkları bazı yerlerde saçma sapan olabiliyor tabi bu kuyumcuların uyanıklığından kaynaklanıyor, altın bileziğin değerini kaybetmesinden değil

    Yok ben fiziki değil sanal altın alacağım diyorsanız zaten o çok fark etmiyor standart altın alış satış fiyatına göre bankalar satıyor, vadesiz koyduğunuzda o para harcanmak ile harcanmamak arasında çok gidip gelir o yüzden vadeli olarak altın hesabı açmak 2 taraflı kazanç sağlabilir hem altın yükselirse kazanırsınız hemde vadeden kazanırsınız.
  • 14-09-2013, 21:24:52
    #11
    Ben bundan 3 ay once 3 gram altin aldim aldigimda 80 TL ydi 90 TL olunca sattim 30 tl kar ettim normalde fiziki olarak alirsaniz gram basi 1 TL alirlar

    Eger 10.000 TL lik altin alsaydim 1250 TL gibi kar yapacaktim.
  • 14-09-2013, 21:34:59
    #12
    kar etmek gibi bir amacım yok promosyon olarak vereceğim için fiziki ürün gerekli
  • 14-09-2013, 23:38:34
    #13
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben kendime alırken 30 gramda 500 küsür lira kârla alıyorum kuyumcu sektöründe olduğum için
    nereden, nasıl alıyorsun hocam?
  • 15-09-2013, 00:59:37
    #14
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben kendime alırken 30 gramda 500 küsür lira kârla alıyorum kuyumcu sektöründe olduğum için
    Daha önce kuyumculuk yapmış birisi olarak ve üniversitede Kuyumcluk bölümü mezunu olarak soruyorum. Gram altın, Çeyrek altın 2-3 bilemedin 5 tl kar ile satılan altın türü. 30 tane gram altın alsanız edeceğiniz kar max 150 tl olur. Ya sizin aldığınız altınların ayarı oldukça düşük ya da oldukça abartıyorsunuz
  • 15-09-2013, 11:16:46
    #15
    night_clubs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nereden, nasıl alıyorsun hocam?
    Lebraam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce kuyumculuk yapmış birisi olarak ve üniversitede Kuyumcluk bölümü mezunu olarak soruyorum. Gram altın, Çeyrek altın 2-3 bilemedin 5 tl kar ile satılan altın türü. 30 tane gram altın alsanız edeceğiniz kar max 150 tl olur. Ya sizin aldığınız altınların ayarı oldukça düşük ya da oldukça abartıyorsunuz
    yazmayı unutmuşum hocam ben 30 gram derken öyle gram altın değil misal 30 gramlık bilezik alıyorum, babam da yaklaşık 40 yıllık kuyumcu ustası, çalıştığı firmadan alınca işçilik koymuyorlar haliyle