Kart şeklindeki altınları boşverin, satarken değer kaybedebiliyor, kuyumcular almak istemiyor falan filan.
Altının her zaman üzerinde en az işlem yapılmış hali makbuldür. Bu kritere en uygunu altın liradır (ata altını) Kulp olayıda olmadığı için saklamasıda rahat olur. Veya ekstrem bir bakış açısıyla işlem görmemiş altın bilezikte alabilirsiniz ama satarken biraz kuyumcu dolaşmanız gerekebilir fiyat farkları bazı yerlerde saçma sapan olabiliyor tabi bu kuyumcuların uyanıklığından kaynaklanıyor, altın bileziğin değerini kaybetmesinden değil
Yok ben fiziki değil sanal altın alacağım diyorsanız zaten o çok fark etmiyor standart altın alış satış fiyatına göre bankalar satıyor, vadesiz koyduğunuzda o para harcanmak ile harcanmamak arasında çok gidip gelir o yüzden vadeli olarak altın hesabı açmak 2 taraflı kazanç sağlabilir hem altın yükselirse kazanırsınız hemde vadeden kazanırsınız.