night_clubs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nereden, nasıl alıyorsun hocam?
Lebraam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce kuyumculuk yapmış birisi olarak ve üniversitede Kuyumcluk bölümü mezunu olarak soruyorum. Gram altın, Çeyrek altın 2-3 bilemedin 5 tl kar ile satılan altın türü. 30 tane gram altın alsanız edeceğiniz kar max 150 tl olur. Ya sizin aldığınız altınların ayarı oldukça düşük ya da oldukça abartıyorsunuz
yazmayı unutmuşum hocam ben 30 gram derken öyle gram altın değil misal 30 gramlık bilezik alıyorum, babam da yaklaşık 40 yıllık kuyumcu ustası, çalıştığı firmadan alınca işçilik koymuyorlar haliyle