Daha önce farklı bir konuda satış yapmıştım fakat r10da pek talep olmamıştı farklı ortamlarda satmıştım, almanyadan 5 adet yeni 3ds geldi ürünler sadece test amaçlı açılmış geri kutusuna koyulmuştur.
Adet fiyatı piyasada 290tl civarında, 200 liradan satışa sunuyorum siyah ve beyaz renkli olanları mevcut.5% komisyonu karşılamanız şartı ile sanalpazardan 12 taksitle alabilirsiniz.
http://imgur.com/OE3kIBW
http://imgur.com/gLpA1If
http://imgur.com/T3KvDpi
http://imgur.com/NtYdg8m
http://imgur.com/9rM2H4w
http://imgur.com/x1RGZGF
http://imgur.com/HHe0QuU
Satış: Nintendo 3DS
5
●510
- 11-09-2013, 13:43:33hayır bu cihazlarda 3g vs olmadığı için sorun teşkil etmez ancak bende çok fazla bilgi sahibi değilim içinden çıkan ar cardlar ile test ettik gayet guzel makinalar oyun yükleme olayı sd card ile yapılabiliyor diye biliyorum ama denemedik çok fazla bilgi sahibi değilim istersen ilgili video aşağıda inceleyebilirsiniz.FNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak oyunlarını toysrus ve hepsiburada gibi yerlerde bulabilirsiniz.
http://www.hepsiburada.com/liste/nin...oryId=33001737
http://www.youtube.com/watch?v=84_d4zXoD8M - 21-09-2013, 21:23:37cihaz perşembe günü elime ulaştı, rengi çok hoşuma gitti, fiyatınında uygun olduğunu düşünüyorum hatta daha yüksek fiyatlara ikinci ellerini satıyorlar. Geçenlerde benzer bir fiyat ile hepsiburada sattı fakat renkleri pembeydi
. neyse cihazım bu

şu an için elimde oyun yok cihazı çok kullanamadım fakat ilerleyen günlerde cihaz ile sorunuz olursa pm atabilirsiniz. Satan arkadaşa tekrar teşekkür ederim. - 22-09-2013, 16:36:34İyi günlerde kullanın hocam yorumunuz için teşekkür ederim, bu arada oyun bulana kadar ar card'ları okutup mevcut oyunlarla idare edebilirsiniz, hayırlı olsun.FNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. neyse cihazım bu 