• 11-09-2013, 12:26:40
    #1
    Daha önce farklı bir konuda satış yapmıştım fakat r10da pek talep olmamıştı farklı ortamlarda satmıştım, almanyadan 5 adet yeni 3ds geldi ürünler sadece test amaçlı açılmış geri kutusuna koyulmuştur.

    Adet fiyatı piyasada 290tl civarında, 200 liradan satışa sunuyorum siyah ve beyaz renkli olanları mevcut.5% komisyonu karşılamanız şartı ile sanalpazardan 12 taksitle alabilirsiniz.

    http://imgur.com/OE3kIBW
    http://imgur.com/gLpA1If
    http://imgur.com/T3KvDpi
    http://imgur.com/NtYdg8m
    http://imgur.com/9rM2H4w
    http://imgur.com/x1RGZGF
    http://imgur.com/HHe0QuU
  • 11-09-2013, 13:07:55
    #2
    3DS hep ilgili çekmiştir ama ülkemizde pek popüler değil ve bilgim az. Sormak istediğim şu; bu cihazı alırsam oyunları nasıl yüklerim, orijinal olması şart mı, yurt dışından gelmiş olması bana problem yaşatır mı?
  • 11-09-2013, 13:43:33
    #3
    FNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3DS hep ilgili çekmiştir ama ülkemizde pek popüler değil ve bilgim az. Sormak istediğim şu; bu cihazı alırsam oyunları nasıl yüklerim, orijinal olması şart mı, yurt dışından gelmiş olması bana problem yaşatır mı?
    hayır bu cihazlarda 3g vs olmadığı için sorun teşkil etmez ancak bende çok fazla bilgi sahibi değilim içinden çıkan ar cardlar ile test ettik gayet guzel makinalar oyun yükleme olayı sd card ile yapılabiliyor diye biliyorum ama denemedik çok fazla bilgi sahibi değilim istersen ilgili video aşağıda inceleyebilirsiniz.

    Ek olarak oyunlarını toysrus ve hepsiburada gibi yerlerde bulabilirsiniz.
    http://www.hepsiburada.com/liste/nin...oryId=33001737


    http://www.youtube.com/watch?v=84_d4zXoD8M
  • 17-09-2013, 03:55:17
    #4
    bir adet sipariş edildi ve ödeme gerçekleştirildi.
  • 21-09-2013, 21:23:37
    #5
    cihaz perşembe günü elime ulaştı, rengi çok hoşuma gitti, fiyatınında uygun olduğunu düşünüyorum hatta daha yüksek fiyatlara ikinci ellerini satıyorlar. Geçenlerde benzer bir fiyat ile hepsiburada sattı fakat renkleri pembeydi . neyse cihazım bu


    şu an için elimde oyun yok cihazı çok kullanamadım fakat ilerleyen günlerde cihaz ile sorunuz olursa pm atabilirsiniz. Satan arkadaşa tekrar teşekkür ederim.
  • 22-09-2013, 16:36:34
    #6
    FNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cihaz perşembe günü elime ulaştı, rengi çok hoşuma gitti, fiyatınında uygun olduğunu düşünüyorum hatta daha yüksek fiyatlara ikinci ellerini satıyorlar. Geçenlerde benzer bir fiyat ile hepsiburada sattı fakat renkleri pembeydi . neyse cihazım bu


    şu an için elimde oyun yok cihazı çok kullanamadım fakat ilerleyen günlerde cihaz ile sorunuz olursa pm atabilirsiniz. Satan arkadaşa tekrar teşekkür ederim.
    İyi günlerde kullanın hocam yorumunuz için teşekkür ederim, bu arada oyun bulana kadar ar card'ları okutup mevcut oyunlarla idare edebilirsiniz, hayırlı olsun.