cihaz perşembe günü elime ulaştı, rengi çok hoşuma gitti, fiyatınında uygun olduğunu düşünüyorum hatta daha yüksek fiyatlara ikinci ellerini satıyorlar. Geçenlerde benzer bir fiyat ile hepsiburada sattı fakat renkleri pembeydi . neyse cihazım bu


şu an için elimde oyun yok cihazı çok kullanamadım fakat ilerleyen günlerde cihaz ile sorunuz olursa pm atabilirsiniz. Satan arkadaşa tekrar teşekkür ederim.