FNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cihaz perşembe günü elime ulaştı, rengi çok hoşuma gitti, fiyatınında uygun olduğunu düşünüyorum hatta daha yüksek fiyatlara ikinci ellerini satıyorlar. Geçenlerde benzer bir fiyat ile hepsiburada sattı fakat renkleri pembeydi . neyse cihazım bu


şu an için elimde oyun yok cihazı çok kullanamadım fakat ilerleyen günlerde cihaz ile sorunuz olursa pm atabilirsiniz. Satan arkadaşa tekrar teşekkür ederim.
İyi günlerde kullanın hocam yorumunuz için teşekkür ederim, bu arada oyun bulana kadar ar card'ları okutup mevcut oyunlarla idare edebilirsiniz, hayırlı olsun.