Arkadaşlar yeni amerikadan geldim,2 ay önce gezi belli olmadığı için türkiyeden telefon aldım,onun için gerek kalmadı pasaport bana
250 liraya 1 kayıt,500 liraya da 2 kayıt diye gider 5 kayda kadar yolu var, 5 adet 6 temmuz da amerıkadan donulen pasaportlar var,ailece gittik telf ihtiyacımız suan yok dileyene verebiliriz
kalıcı kayıt olacaktır,herşeyini biz halledeceğiz sadece imei numaranız yeterli olacak
bkz.
http://o1307.hizliresim.com/1c/8/q08mp.png
iletişim
cepoloji@gmail.com mail
R10 pm
0537 017 40 77 (mesaj atın önce lütfen pasaport işi oldugunu bildirin,müsait olur olmaz arayalım)
Satış: Pasaport Kayıt Hakkı
19
●2.110
- 07-07-2013, 09:17:34helal olsun fiyatın uygun milet 350 isterkenMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2013, 00:21:22eyvallah üstad
5 adet Amerika dönüşlü pasaport var ailece gidildiğinden dolayı,birini az once anlaştık bir arkadaşla,resim de o yuzden cekildi,r10 dısı arkadaş bu arada,cepoloji@gmail.com adresımızle iletişime geçti hallettik,onun için çektik resmi de
kalan 4 hakkımızın ilk 2si 250 den,son 2 ise 300 liradan işlem görecektir,indirimli 250 ye son 2 pasaport kaldı
- 09-07-2013, 00:41:48son pasaport kaldı onun da net fiyatı 280 liradır,cünkü aracım sehır dısında orucluyuz taksi ile gidecegim,son fiyat die pm gelmesin 275 son son oluru olurmemocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@memocan arkadaşım dedıgım gibi 275 uygunsa hesap no verelım yarın halledelim,önceki 3 arkadasın harcları eposta ile yollandı adreslerıne,sağlam iş yapmaktayız çok şükür - 09-07-2013, 00:43:55Çok sağolasın geri dönüş için valla 250 ayarlamıştım Ramazan alışverişinden kısmıştım nasip değilmiş çok teşekkür ederim yine de işi görülene hayırlısı olsun hayırlı ramazanlarMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-Mobil'den- - 09-07-2013, 00:48:47Eyvallah üstad,tek pasaport kaldı zaten 1 günde bitirdik sağolsunlar,onu da oruç oldugu icin 275 den verecegım,arac yok niyetli çıkamam yürüyerek veya mınıbus ilememocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle