• 06-07-2013, 00:14:23
    #1
    Arkadaşlar yeni amerikadan geldim,2 ay önce gezi belli olmadığı için türkiyeden telefon aldım,onun için gerek kalmadı pasaport bana

    250 liraya 1 kayıt,500 liraya da 2 kayıt diye gider 5 kayda kadar yolu var, 5 adet 6 temmuz da amerıkadan donulen pasaportlar var,ailece gittik telf ihtiyacımız suan yok dileyene verebiliriz

    kalıcı kayıt olacaktır,herşeyini biz halledeceğiz sadece imei numaranız yeterli olacak

    bkz.
    http://o1307.hizliresim.com/1c/8/q08mp.png

    iletişim
    cepoloji@gmail.com mail
    R10 pm
    0537 017 40 77 (mesaj atın önce lütfen pasaport işi oldugunu bildirin,müsait olur olmaz arayalım)
  • 07-07-2013, 02:27:33
    #2
    pm ler cevaplandı 250 tl arkadaşlar işlem ücreti
  • 07-07-2013, 09:17:34
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm ler cevaplandı 250 tl arkadaşlar işlem ücreti
    helal olsun fiyatın uygun milet 350 isterken
  • 08-07-2013, 00:21:22
    #4
    eyvallah üstad


    5 adet Amerika dönüşlü pasaport var ailece gidildiğinden dolayı,birini az once anlaştık bir arkadaşla,resim de o yuzden cekildi,r10 dısı arkadaş bu arada,cepoloji@gmail.com adresımızle iletişime geçti hallettik,onun için çektik resmi de

    kalan 4 hakkımızın ilk 2si 250 den,son 2 ise 300 liradan işlem görecektir,indirimli 250 ye son 2 pasaport kaldı
  • 08-07-2013, 15:42:17
    #5
    ödeme geçilmiştir arkadaşa işlem bekleniyor ...tşkler
  • 08-07-2013, 19:21:34
    #6
    Bir adette ben kayıt hakkı alayım, onlne değilsin, yarın eft işlemlerini halledelim bu arada pm atarsan bilgileri sevinirim teşekkürler.
  • 09-07-2013, 00:41:48
    #7
    memocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir adette ben kayıt hakkı alayım, onlne değilsin, yarın eft işlemlerini halledelim bu arada pm atarsan bilgileri sevinirim teşekkürler.
    son pasaport kaldı onun da net fiyatı 280 liradır,cünkü aracım sehır dısında orucluyuz taksi ile gidecegim,son fiyat die pm gelmesin 275 son son oluru olur


    @memocan arkadaşım dedıgım gibi 275 uygunsa hesap no verelım yarın halledelim,önceki 3 arkadasın harcları eposta ile yollandı adreslerıne,sağlam iş yapmaktayız çok şükür
  • 09-07-2013, 00:43:55
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son pasaport kaldı onun da net fiyatı 280 liradır,cünkü aracım sehır dısında orucluyuz taksi ile gidecegim,son fiyat die pm gelmesin 275 son son oluru olur


    @memocan arkadaşım dedıgım gibi 275 uygunsa hesap no verelım yarın halledelim,önceki 3 arkadasın harcları eposta ile yollandı adreslerıne,sağlam iş yapmaktayız çok şükür
    Çok sağolasın geri dönüş için valla 250 ayarlamıştım Ramazan alışverişinden kısmıştım nasip değilmiş çok teşekkür ederim yine de işi görülene hayırlısı olsun hayırlı ramazanlar


    -Mobil'den-
  • 09-07-2013, 00:48:47
    #9
    memocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sağolasın geri dönüş için valla 250 ayarlamıştım Ramazan alışverişinden kısmıştım nasip değilmiş çok teşekkür ederim yine de işi görülene hayırlısı olsun hayırlı ramazanlar


    -Mobil'den-
    Eyvallah üstad,tek pasaport kaldı zaten 1 günde bitirdik sağolsunlar,onu da oruç oldugu icin 275 den verecegım,arac yok niyetli çıkamam yürüyerek veya mınıbus ile