eyvallah üstad
5 adet Amerika dönüşlü pasaport var ailece gidildiğinden dolayı,birini az once anlaştık bir arkadaşla,resim de o yuzden cekildi,r10 dısı arkadaş bu arada,cepoloji@gmail.com adresımızle iletişime geçti hallettik,onun için çektik resmi de
kalan 4 hakkımızın ilk 2si 250 den,son 2 ise 300 liradan işlem görecektir,indirimli 250 ye son 2 pasaport kaldı