Arkadaşlar yeni amerikadan geldim,2 ay önce gezi belli olmadığı için türkiyeden telefon aldım,onun için gerek kalmadı pasaport bana

250 liraya 1 kayıt,500 liraya da 2 kayıt diye gider 5 kayda kadar yolu var, 5 adet 6 temmuz da amerıkadan donulen pasaportlar var,ailece gittik telf ihtiyacımız suan yok dileyene verebiliriz

kalıcı kayıt olacaktır,herşeyini biz halledeceğiz sadece imei numaranız yeterli olacak

bkz.
http://o1307.hizliresim.com/1c/8/q08mp.png

iletişim
cepoloji@gmail.com mail
R10 pm
0537 017 40 77 (mesaj atın önce lütfen pasaport işi oldugunu bildirin,müsait olur olmaz arayalım)