• 22-06-2013, 14:39:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hattan transfer için normal değerinden ucuza, sistemden yükleyecekler içinse komisyonsuz olarak sağlayabilecek arkadaşlardan PM bekliyorum.
    Ödeme: Şans oyunları
  • 22-06-2013, 15:23:20
    #2
    Ortana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hattan transfer için normal değerinden ucuza, sistemden yükleyecekler içinse komisyonsuz olarak sağlayabilecek arkadaşlardan PM bekliyorum.
    Ödeme: Şans oyunları
    alabilirim hocam
  • 22-06-2013, 15:24:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    HobiKontor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alabilirim hocam
    Anlamadım, neyi alabilirsiniz?
  • 22-06-2013, 15:29:07
    #4
    pm attım ama???
  • 22-06-2013, 15:33:16
    #5
    Ortana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hattan transfer için normal değerinden ucuza, sistemden yükleyecekler içinse komisyonsuz olarak sağlayabilecek arkadaşlardan PM bekliyorum.
    Ödeme: Şans oyunları
    bunu diyorum
  • 22-06-2013, 15:35:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    HobiKontor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu diyorum
    Sen demeye devam et.

    jann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm attım ama???
    Bir arkadaş 25 TL'den verebileceğini söyledi hocam, olmazsa sizden alacağım özel mesajınızı okudum.
  • 22-06-2013, 15:43:44
    #7
    Ortana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen demeye devam et.



    Bir arkadaş 25 TL'den verebileceğini söyledi hocam, olmazsa sizden alacağım özel mesajınızı okudum.
    Neden farklı konuşuyorsunki yanlış bir şey varsa şudur dersin bizde doğrusunu buluruz,marley beyni bitirmiş
  • 22-06-2013, 15:46:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    HobiKontor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden farklı konuşuyorsunki yanlış bir şey varsa şudur dersin bizde doğrusunu buluruz,marley beyni bitirmiş
    Konu başlığındaki prefix "Alış". Sen üç kuruş kâr edeceğim diye konuyu "Satış" gibi algılayıp, konuya yazıp, üstüne PM gönderiyorsun yok şu kadar komisyon alırım teyit alırım diye. Kaldı ki senin forumdaki hal ve hareketlerini biliyoruz, bu ilk anlamadan sazanlama atlayışın değil son da olmayacak. O yüzden sen bana 30 TL Avea bakiyesini 10 TL'den bile sağlasan senin gibi yazılanı anlayamayan birisiyle ticaret yapmıyorum.

    Yeterli oldu mu? 5 aylık konuları hortlattığın mesajlarını da mı çıkartayım yoksa?
  • 22-06-2013, 18:34:19
    #9
    Üyeliği durduruldu
    cl0ud'dan alındı.