Ortana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alış: Avea 30 TL
10
●632
- 22-06-2013, 18:46:03insanlar kendilerini akıllı gösterebilmek için türlü yollara başvurur,o zaman sitede yeni ve bir şey bilmiyordum,zamanla hatalarımı da düzelttiğimi zannediyorum,amma sizin gibi dostlar sayesindede eleştirilerle daha iyi olmaya çalışacağım,anlamamak suç değil öğrettiniz teşekkür ederim,dolandırıcılık yapmadım,kimsenin parasını almadım,bu şiddet bu ne delalet sebebi nedir yani,siz her acemiyi,iş bilmezi rencidemi edersiniz,5 aylık değil 50 yıllıkları çıkar hayırdır dostum,bu arada 30luk 10 tl diye bir şey yazan yok sana konu kapanmıştır,ticaret yapılmaz olur biter.
- 22-06-2013, 18:48:14Üyeliği durdurulduOkumamaya devam ediyorsun? Ticareti zaten yaptım + seninle zaten yapmam.HobiKontor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim konularıma yazma mümkünse, iyi günler.