• 22-06-2013, 18:46:03
    #10
    Ortana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığındaki prefix "Alış". Sen üç kuruş kâr edeceğim diye konuyu "Satış" gibi algılayıp, konuya yazıp, üstüne PM gönderiyorsun yok şu kadar komisyon alırım teyit alırım diye. Kaldı ki senin forumdaki hal ve hareketlerini biliyoruz, bu ilk anlamadan sazanlama atlayışın değil son da olmayacak. O yüzden sen bana 30 TL Avea bakiyesini 10 TL'den bile sağlasan senin gibi yazılanı anlayamayan birisiyle ticaret yapmıyorum.

    Yeterli oldu mu? 5 aylık konuları hortlattığın mesajlarını da mı çıkartayım yoksa?
    insanlar kendilerini akıllı gösterebilmek için türlü yollara başvurur,o zaman sitede yeni ve bir şey bilmiyordum,zamanla hatalarımı da düzelttiğimi zannediyorum,amma sizin gibi dostlar sayesindede eleştirilerle daha iyi olmaya çalışacağım,anlamamak suç değil öğrettiniz teşekkür ederim,dolandırıcılık yapmadım,kimsenin parasını almadım,bu şiddet bu ne delalet sebebi nedir yani,siz her acemiyi,iş bilmezi rencidemi edersiniz,5 aylık değil 50 yıllıkları çıkar hayırdır dostum,bu arada 30luk 10 tl diye bir şey yazan yok sana konu kapanmıştır,ticaret yapılmaz olur biter.
  • 22-06-2013, 18:48:14
    #11
    Üyeliği durduruldu
    HobiKontor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanlar kendilerini akıllı gösterebilmek için türlü yollara başvurur,o zaman sitede yeni ve bir şey bilmiyordum,zamanla hatalarımı da düzelttiğimi zannediyorum,amma sizin gibi dostlar sayesindede eleştirilerle daha iyi olmaya çalışacağım,anlamamak suç değil öğrettiniz teşekkür ederim,dolandırıcılık yapmadım,kimsenin parasını almadım,bu şiddet bu ne delalet sebebi nedir yani,siz her acemiyi,iş bilmezi rencidemi edersiniz,5 aylık değil 50 yıllıkları çıkar hayırdır dostum,bu arada 30luk 10 tl diye bir şey yazan yok sana konu kapanmıştır,ticaret yapılmaz olur biter.
    Okumamaya devam ediyorsun? Ticareti zaten yaptım + seninle zaten yapmam.

    Benim konularıma yazma mümkünse, iyi günler.