Neden farklı konuşuyorsunki yanlış bir şey varsa şudur dersin bizde doğrusunu buluruz,marley beyni bitirmiş
Konu başlığındaki prefix "Alış". Sen üç kuruş kâr edeceğim diye konuyu "Satış" gibi algılayıp, konuya yazıp, üstüne PM gönderiyorsun yok şu kadar komisyon alırım teyit alırım diye. Kaldı ki senin forumdaki hal ve hareketlerini biliyoruz, bu ilk anlamadan sazanlama atlayışın değil son da olmayacak. O yüzden sen bana 30 TL Avea bakiyesini 10 TL'den bile sağlasan senin gibi yazılanı anlayamayan birisiyle ticaret yapmıyorum.
Yeterli oldu mu? 5 aylık konuları hortlattığın mesajlarını da mı çıkartayım yoksa?