• 27-05-2013, 22:30:50
    #1
    Yaz geldi gardoloba kışlıkları kaldırırken yazlıklarıda çıkarma vakti geldi gecen kışın aldığım tişörtler beden sıkıntısı yaşadım kücük geliyor. Önceden M bedendim L olmuşum hiç biri olmuyor . Tişörtlerde sorun yok renk solma yırtık pırtık vs. gerçekten ihtiyacı olan arkadaş varsa Kargoyu o karşılayabilirse ( tahmini 5-6 tl bişe tutar ) 3 adet tişörtü ona ücretsiz bir şekilde göndermek isterim.Tişörtlerin 3 de M ' bedendir. Yıkanmış Ütülü bir şekilde gönderilecektir.

  • 27-05-2013, 23:16:15
    #2
    r10 yardım derneğı kurulması lazım bu konularda r10 da medyada ve aktif bir şekilde sosyal faaliyetler yapabilir bu konuda yani istanbul'lular düşünsün artık bu konuyu burda en fazla 3 kişi vardır bizim vatandaşa r10 desek reksona ne diye sorarlar
  • 28-05-2013, 00:12:08
    #3
    İsim vermeye gerek yok r10 ailesinden bir tane arkadaşla konuştum ona göndericem konu kapanabilir.
  • 28-05-2013, 00:15:34
    #4
    Kurumsal PLUS
    ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim vermeye gerek yok r10 ailesinden bir tane arkadaşla konuştum ona göndericem konu kapanabilir.
    umarım böyle konularda ihtiyacı olanlar pm atıp talepte bulunuyordur. Tebrik ederim umarım herkes sizin gibi bu davranışı gösterir.
  • 28-05-2013, 00:18:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Umarım iyi niyetin suistimali söz konusu olmaz, ki ülkemizde maalesef bu tür yardımlarda duygu sömürüsü yapıp iyiniyetlerimizi kullananların sayesinde içimizden gelse bile böyle projelere kalkışamıyoruz.

    Duyarlılığınızdan dolayı kutluyorum.
  • 28-05-2013, 00:20:58
    #6
    Tebrik ederim hocam t-shirti alıp satacak halleri yok ya.giyerler zaten.elektronik malzeme felan olsa ihtiyacı olan derdine düşülürde
  • 28-05-2013, 00:21:10
    #7
    böyle durumlardan bile faydalananda cıkıyosa ne biliyim Allah ıslah etsin onu ,kimsenin içini bilemem bana bi Allah razı olsun demesi yeterli.
  • 28-05-2013, 00:22:14
    #8
    valla süper hayırlı iş yapıyorsunuz tebrikler