Satış: Yardım Amaçlı
7
●406
- 27-05-2013, 22:30:50Yaz geldi gardoloba kışlıkları kaldırırken yazlıklarıda çıkarma vakti geldi gecen kışın aldığım tişörtler beden sıkıntısı yaşadım kücük geliyor. Önceden M bedendim L olmuşum hiç biri olmuyor . Tişörtlerde sorun yok renk solma yırtık pırtık vs. gerçekten ihtiyacı olan arkadaş varsa Kargoyu o karşılayabilirse ( tahmini 5-6 tl bişe tutar ) 3 adet tişörtü ona ücretsiz bir şekilde göndermek isterim.Tişörtlerin 3 de M ' bedendir. Yıkanmış Ütülü bir şekilde gönderilecektir.
- 27-05-2013, 23:16:15r10 yardım derneğı kurulması lazım bu konularda r10 da medyada ve aktif bir şekilde sosyal faaliyetler yapabilir bu konuda yani istanbul'lular düşünsün artık bu konuyu burda en fazla 3 kişi vardır bizim vatandaşa r10 desek reksona ne diye sorarlar
- 28-05-2013, 00:12:08İsim vermeye gerek yok r10 ailesinden bir tane arkadaşla konuştum ona göndericem konu kapanabilir.
- 28-05-2013, 00:15:34umarım böyle konularda ihtiyacı olanlar pm atıp talepte bulunuyordur. Tebrik ederim umarım herkes sizin gibi bu davranışı gösterir.ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2013, 00:21:10böyle durumlardan bile faydalananda cıkıyosa ne biliyim Allah ıslah etsin onu ,kimsenin içini bilemem bana bi Allah razı olsun demesi yeterli.