Konu
Satış
Yardım Amaçlı
27-05-2013, 23:16:15
#2
abdullahaslan
r10 yardım derneğı kurulması lazım bu konularda r10 da medyada ve aktif bir şekilde sosyal faaliyetler yapabilir bu konuda yani istanbul'lular düşünsün artık bu konuyu burda en fazla 3 kişi vardır bizim vatandaşa r10 desek reksona ne diye sorarlar