ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsim vermeye gerek yok r10 ailesinden bir tane arkadaşla konuştum ona göndericem konu kapanabilir.
umarım böyle konularda ihtiyacı olanlar pm atıp talepte bulunuyordur. Tebrik ederim umarım herkes sizin gibi bu davranışı gösterir.