• 15-05-2013, 09:38:00
    #28
    Msn kapandı, sadece mail olarak kullanılabilir, gerçekci bakıldığında en fazla ederi 50 60 liradır, artık eskisi gibi değerli değil.
  • 15-05-2013, 09:40:27
    #29
    emre@hotmail.com u bulursan 1000 tl tık para vereyim.
  • 15-05-2013, 09:43:42
    #30
    100 lira civarı eder diye düşünüyorum
  • 15-05-2013, 18:59:15
    #31
    hack ile alındığını düşünüyorum
  • 15-05-2013, 19:03:24
    #32
    Üyeliği durduruldu
    3.500 - 4000 bin tl eder
  • 15-05-2013, 20:10:51
    #33
    hediye edebilirsin bana ismim uyuyo binli rakamlar söleyenler çok şakacı sanırım gider domain alıp ismimle hertürlü maili yaparım kim verir hotmail die binli küsürat
  • 15-05-2013, 20:20:11
    #34
    msn kapanmasaydı 5000'e kadar yolu vardı ama msn kapandıgı için en fazla XXX.
  • 15-05-2013, 20:30:07
    #35
    Hocam keske outlook acsaydiniz belki o daha cok ederdi

    GT-I8150 cihazımdan gönderildi
  • 15-05-2013, 22:03:00
    #36
    Arkadaşlar adı Mustafa olan ünlü bir kaç iş adamı söylesenize görüşeyim