mustafa@hotmail.com - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
mustafa@hotmail.com
36
●
6.641
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
mustafa@hotmail.com
1
2
3
4
5
15-05-2013, 09:38:00
#28
Anarchist
Msn kapandı, sadece mail olarak kullanılabilir, gerçekci bakıldığında en fazla ederi 50 60 liradır, artık eskisi gibi değerli değil.
15-05-2013, 09:40:27
#29
Hipek
emre@hotmail.com
u bulursan 1000 tl tık para vereyim.
15-05-2013, 09:43:42
#30
CeRo
100 lira civarı eder diye düşünüyorum
15-05-2013, 18:59:15
#31
UMUT
hack ile alındığını düşünüyorum
15-05-2013, 19:03:24
#32
RemotE
Üyeliği durduruldu
3.500 - 4000 bin tl eder
15-05-2013, 20:10:51
#33
MysticArt
hediye edebilirsin bana ismim uyuyo
binli rakamlar söleyenler çok şakacı sanırım gider domain alıp ismimle hertürlü maili yaparım kim verir hotmail die binli küsürat
15-05-2013, 20:20:11
#34
Mail
msn kapanmasaydı 5000'e kadar yolu vardı ama msn kapandıgı için en fazla XXX.
15-05-2013, 20:30:07
#35
yugocu
Hocam keske outlook acsaydiniz belki o daha cok ederdi
GT-I8150 cihazımdan gönderildi
15-05-2013, 22:03:00
#36
eciftci
Arkadaşlar adı Mustafa olan ünlü bir kaç iş adamı söylesenize görüşeyim
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler