Konu
mustafa@hotmail.com
15-05-2013, 09:38:00
#28
Anarchist
Msn kapandı, sadece mail olarak kullanılabilir, gerçekci bakıldığında en fazla ederi 50 60 liradır, artık eskisi gibi değerli değil.