• 14-05-2013, 18:23:40
    #10
    beş para etmez yanlış bir terim. xx fiyata satabileceğiniz kanaatindeyim.
  • 14-05-2013, 18:32:22
    #11
    150-200 eder bence.
  • 14-05-2013, 18:34:04
    #12
    100-150 arası eder diye düşünüyorum ama bu piyasayı hiç bilmiyorum. Ben olsam şahsen almam da ama böyle maillerin alıcısı var diye biliyorum. Hayırlı satışlar
  • 14-05-2013, 19:45:02
    #13
    gr4fik@hotmail.com.tr'yi 20 ye ben sattım sen bunu 100 200 e her türlü okutursun.
  • 14-05-2013, 19:49:37
    #14
    Benim de tahminim xxx bir fiyat.
  • 14-05-2013, 19:51:30
    #15
    Son adamı bulursan 5000 e kadar satabilirsin. Ama benim adım olmadığı için bence değersiz.
  • 14-05-2013, 19:51:50
    #16
    100 TL'nin altına satılmaz.
  • 14-05-2013, 19:55:35
    #17
    Aklımdan geçen ilk eder 300-500 TL arası..
  • 14-05-2013, 19:58:45
    #18
    orhan @ hotmail.com'u almayı düşünsem 100-200TL falan verirdim herhalde. Unutulmayacak bir mail çünkü. Recep İvedik'in maili gibi "?! vs. yok Bu da aynı şekilde eder diye düşünüyorum.