100-150 arası eder diye düşünüyorum ama bu piyasayı hiç bilmiyorum. Ben olsam şahsen almam da ama böyle maillerin alıcısı var diye biliyorum. Hayırlı satışlar
orhan @ hotmail.com'u almayı düşünsem 100-200TL falan verirdim herhalde. Unutulmayacak bir mail çünkü. Recep İvedik'in maili gibi "?! vs. yok Bu da aynı şekilde eder diye düşünüyorum.