orhan @ hotmail.com'u almayı düşünsem 100-200TL falan verirdim herhalde. Unutulmayacak bir mail çünkü. Recep İvedik'in maili gibi "?! vs. yok Bu da aynı şekilde eder diye düşünüyorum.