• 18-04-2013, 18:38:43
    #10
    byCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4s siyah 16 gb kayıtlı ve simlock var. yani bulunduğu sürümü yükseltemiyorsunuz. Mart 2014 de simkilit açılacak. 850den bırakırım. istersen ulaş bana.

    burak.ozenc@hotmail.com.tr
    sim kilitli istemiyorum teşekkürler
  • 18-04-2013, 20:45:10
    #11
    sahinbindende fiyata göre artanı seçersen 750 den başlıyor temiz telefonlar
  • 19-04-2013, 01:02:37
    #12
    aranıyor
  • 19-04-2013, 01:17:49
    #13
    Üyeliği durduruldu
    yaklaşık 20 ay daha garantili yurtiçi beyaz 4s var 1100 olur düşünürsen
  • 19-04-2013, 01:33:08
    #14
    luxerox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaklaşık 20 ay daha garantili yurtiçi beyaz 4s var 1100 olur düşünürsen
    pm atıldı
  • 19-04-2013, 14:52:17
    #15
    🌐 xvizyon ❤ r10
    luxerox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaklaşık 20 ay daha garantili yurtiçi beyaz 4s var 1100 olur düşünürsen
    cihaz 4 aydır mı kullanılıyor herhangi bir çizik vb donanımsal problemi yoksa taksitle sanal pazar vb gibi yerler üzerinden satış yapma durumunuz varsa son fiyat oluruyla pm rica edeyim.
  • 19-04-2013, 16:30:33
    #17
    varsa bir tanede ben alacağım!
  • 19-04-2013, 19:12:51
    #18
    aynı şekilde bende.