Alış: Beyaz İPHONE 4S
30
●2.224
- 17-04-2013, 22:05:112 gün önce doğubanktan falan buldum 850-900e ama bidaha gitmem 2 haftayı bulur burdan bulursam burdan alim dedim cuma alıcam çünkü.Teşekkürlerrubyy07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2013, 22:45:16Üyeliği durdurulduBen teşekkür ederim.Ben bulamıyorum da o fiyataHmzx13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2013, 00:48:04teşekkür ederim bakmıştım o konuyaxLn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2013, 11:51:10Üyeliği durduruldu4s siyah 16 gb kayıtlı ve simlock var. yani bulunduğu sürümü yükseltemiyorsunuz. Mart 2014 de simkilit açılacak. 850den bırakırım. istersen ulaş bana.
burak.ozenc@hotmail.com.tr