byCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4s siyah 16 gb kayıtlı ve simlock var. yani bulunduğu sürümü yükseltemiyorsunuz. Mart 2014 de simkilit açılacak. 850den bırakırım. istersen ulaş bana.

burak.ozenc@hotmail.com.tr
sim kilitli istemiyorum teşekkürler