Konu
Alış
Beyaz İPHONE 4S
18-04-2013, 18:38:43
#10
Hmzx13
byCan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4s siyah 16 gb kayıtlı ve simlock var. yani bulunduğu sürümü yükseltemiyorsunuz. Mart 2014 de simkilit açılacak. 850den bırakırım. istersen ulaş bana.
burak.ozenc@hotmail.com.tr
sim kilitli istemiyorum teşekkürler