Merhabalar,
Replika iphonumun bozulması nedeniyle bu sefer orjinal alacağım inşallah.
Uygun yollu temiz sorunsuz bir şey arıyorum. Artık bulabilirsem.
Alış: İphone 3 - 3gs arıyorum.
9
●517
- 03-04-2013, 02:30:03Hocam ne kadar kullanmıştınız, önerir misiniz replikayı? Telefonumu yere düşürdüm ve ekran kırıldı, 1100 tl masraf çıkardılar. Fazla para vermek istemiyorum yine düşeceğini bildiğimden
- 03-04-2013, 11:44:46Hocam neye 1100 tl masraf çıkardılarduygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Replikayı öneririm güzel cihazdı biraz daha hızlı olsa donma yapıyor yüklenince ama normal telefon olarak kullanırsanız memnundum
- 03-04-2013, 13:10:51WebTime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galaxy S2 hocam
Güya bir de anakartı kırılmış vs. Telefonun sıfırı 850-900 TL, masraf 1100 TL
- 03-04-2013, 14:21:06Çıkma bakın bence sahibinden sitesindeduygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2013, 15:21:01Sahibinden'de birkaç tane 400 liraya arızalı s2 gördüm. Onları almayı düşünebilirim fakat bu arıza vs. durumları canımı sıkıyor. Al, parça çıkart, tak vs. Zaten 1800 liraya aldığım telefom, tam 1 yıl 2 ay sonra düşmüş 850 liraya. O yüzden soğudum işin açıkçası telefondan. Şöyle güzel çift hatlı, televizyonlu bir android düşünüyorum.
Güya bir de anakartı kırılmış vs. Telefonun sıfırı 850-900 TL, masraf 1100 TL