• 02-04-2013, 20:53:38
    #1
    Merhabalar,

    Replika iphonumun bozulması nedeniyle bu sefer orjinal alacağım inşallah.
    Uygun yollu temiz sorunsuz bir şey arıyorum. Artık bulabilirsem.
  • 02-04-2013, 21:39:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    inşallah güzel bir şey bulursun bende bakıyorum iphone
  • 02-04-2013, 23:26:51
    #3
    hayırlısı hocam.
  • 03-04-2013, 00:27:14
    #4
    elimde 3gs 16 gb var faturası dahi duruyor tek sorunu ( sorun sayılmaz aslında ) sol taraftaki ses açma kapama tusu dustu. başka hiçbir sorunu yoktur ios son surum yukludur. düşünürseniz pm atın
  • 03-04-2013, 02:30:03
    #5
    Hocam ne kadar kullanmıştınız, önerir misiniz replikayı? Telefonumu yere düşürdüm ve ekran kırıldı, 1100 tl masraf çıkardılar. Fazla para vermek istemiyorum yine düşeceğini bildiğimden
  • 03-04-2013, 11:44:46
    #6
    duygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne kadar kullanmıştınız, önerir misiniz replikayı? Telefonumu yere düşürdüm ve ekran kırıldı, 1100 tl masraf çıkardılar. Fazla para vermek istemiyorum yine düşeceğini bildiğimden
    Hocam neye 1100 tl masraf çıkardılar Replikayı öneririm güzel cihazdı biraz daha hızlı olsa donma yapıyor yüklenince ama normal telefon olarak kullanırsanız memnundum
  • 03-04-2013, 13:10:51
    #7
    WebTime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neye 1100 tl masraf çıkardılar Replikayı öneririm güzel cihazdı biraz daha hızlı olsa donma yapıyor yüklenince ama normal telefon olarak kullanırsanız memnundum

    Galaxy S2 hocam Güya bir de anakartı kırılmış vs. Telefonun sıfırı 850-900 TL, masraf 1100 TL
  • 03-04-2013, 14:21:06
    #8
    duygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galaxy S2 hocam Güya bir de anakartı kırılmış vs. Telefonun sıfırı 850-900 TL, masraf 1100 TL
    Çıkma bakın bence sahibinden sitesinde
  • 03-04-2013, 15:21:01
    #9
    Sahibinden'de birkaç tane 400 liraya arızalı s2 gördüm. Onları almayı düşünebilirim fakat bu arıza vs. durumları canımı sıkıyor. Al, parça çıkart, tak vs. Zaten 1800 liraya aldığım telefom, tam 1 yıl 2 ay sonra düşmüş 850 liraya. O yüzden soğudum işin açıkçası telefondan. Şöyle güzel çift hatlı, televizyonlu bir android düşünüyorum.