Sahibinden'de birkaç tane 400 liraya arızalı s2 gördüm. Onları almayı düşünebilirim fakat bu arıza vs. durumları canımı sıkıyor. Al, parça çıkart, tak vs. Zaten 1800 liraya aldığım telefom, tam 1 yıl 2 ay sonra düşmüş 850 liraya. O yüzden soğudum işin açıkçası telefondan. Şöyle güzel çift hatlı, televizyonlu bir android düşünüyorum.
Galaxyi bana gönderin bakaym tamir olcak mı