duygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sahibinden'de birkaç tane 400 liraya arızalı s2 gördüm. Onları almayı düşünebilirim fakat bu arıza vs. durumları canımı sıkıyor. Al, parça çıkart, tak vs. Zaten 1800 liraya aldığım telefom, tam 1 yıl 2 ay sonra düşmüş 850 liraya. O yüzden soğudum işin açıkçası telefondan. Şöyle güzel çift hatlı, televizyonlu bir android düşünüyorum.
Galaxyi bana gönderin bakaym tamir olcak mı