elimde 3gs 16 gb var faturası dahi duruyor tek sorunu ( sorun sayılmaz aslında ) sol taraftaki ses açma kapama tusu dustu. başka hiçbir sorunu yoktur ios son surum yukludur. düşünürseniz pm atın