Konu
Alış
İphone 3 - 3gs arıyorum.
03-04-2013, 00:27:14
#4
_SecreT_
elimde 3gs 16 gb var faturası dahi duruyor tek sorunu ( sorun sayılmaz aslında ) sol taraftaki ses açma kapama tusu dustu. başka hiçbir sorunu yoktur ios son surum yukludur. düşünürseniz pm atın